۱۳۹۰/۰۸/۲۲

نرم‌افزاری رایگان برای تبدیل flv به mp3 و چند نرم‌افزار دیگر


چند وقت پیش که می‌خواستم برم مسافرت قصد داشتم چندتا آهنگ بریزم تو گوشیم تا تو سفر هم بهشون گوش بدم، متوجه شدم خیلی از آهنگای مورد علاقه‌ام فرمتشون فلش یا flv بود که از یوتیوب یا جاهای دیگه گرفته بودم. اما مشکل اینجا بود که متاسفانه گوشی من این فرمت رو نمی‌تونست پخش کنه. سه راه داشتم: یا بی‌خیال آهنگ‌ها بشم، یا اینکه بگردم نسخه‌ی mp3 اون‌ها رو پیدا و دانلود کنم، یا اینکه نرم‌افراری رو پیدا و دانلود کنم که فایل‌های flv رو به mp3 تبدیل کنه. طبیعتا سومی رو انتخاب کردم و توی اینترنت گشتم یه نرم‌افزار رایگان مفید پیدا کردم که این کار رو به سرعت و راحت‌ترین شکل انجام می داد. این نرم‌افزار اسمش Freez Flv to Mp3 هست، که دارای امکاناتی از جمله تبدیل همزمان چند فایل و کنترل فرکانس و بیت‌ریت فایل خروجی هست. این نرم‌‌افزار رو می‌تونید از این آدرس دانلود کنید.

سایت Small Video Soft به غیر از برنامه‌ی بالا چندتا نرم‌افزار دیگه هم داره که ازشون میشه به این‌ها اشاره کرد:

  • Freez iPod Video Converter این نرم‌افزار برای تبدیل فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های AVI, MPEG/MPG, VCD, 3gp, FLV, SWF, MOv, WMV و... به فرمت MP4 برای پخش تو آی‌پاد و سایر گجت‌هایی که از این فرمت پشتیبانی می‌کنند، هست.

  • Freez 3GP Video Converter: این نرم‌افزار هم برای برای تبدیل فرمت‌هایی که تو بالا بهشون اشاره شد به فرمت 3gp برای پخش تو موبایل‌ها هست.

  • Freez DVD Ripper: همونطوری که از اسمش پیداست نرم‌افزاری برای ریپ کردن دی‌وی‌دی‌ها به فرمت‌های DivX/Xvid AVI و MP4 هست.

  • Freez Screen Video Capture: این نرم‌افزار برای فیلم گرفتن از صفحه نمایش‌تون هست. شما می‌تونید از کاری که تو کامپیوترتون دارید انجام می‌دید همراه با صدا ازش فیلم بگیرید. فرمت خروجی ویدئو هم می‌تونه MPEG-4, DivX و .. باشه.

  • Freez Flv to AVI/MPEG/WMV Converter: این هم همونطوری که از اسمش معلومه برای تبدیل ویدئوهای فلش flv به فرمت‌های avi, mpeg و wmv کاربرد داره.
همه‌ی این نرم‌افزار‌ها رو می‌تونید از این صفحه دانلود کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر