۱۳۹۱/۰۶/۲۱

معرفی شش سرویس برای کسب اطلاعاتی در مورد حساب کاربری توییتر شما

در این مطلب شش سایت معرفی میشه که هر کدام اطلاعات جالب و بعضاً مفیدی رو در مورد حساب کاربری توییتر شما و یا دوستانتان ارائه می‌کنند.

شما چندمین کاربر توییتر هستید؟ 
با استفاده از این سایت می‌تونید بفهمید شما یا هر کس دیگه‌ای چندمین کاربر توییتر هستید. کافیه نام کاربری اکانت توییتر مورد نظر رو تو کادر تایپ کنید تا ID حساب کاربری رو بهتون بده. آی‌دی حساب کاربری هرکس در واقع نشون میده اون شخص چندمین فردی بوده که عضو توییتر شده.

اولین توییت شما چه بود؟
به کمک این سایت می‌تونید ببنید اولین توییت شما در چه تاریخی بود و چی توییت کردید.

چند ساله که در توییتر عضو هستید؟
 این سایت به شما می‌گه که چه مدت هست که عضو توییتر هستید. کافیه روی عبارت Sign in کلیک کنید و اپ سایت رو تایید کنید تا مدت زمان حضور شما در توییتر رو با دقت دقیقه براتون محاسبه کنه. شما می‌تونید این مدت رو توییت کنید و با دیگران هم به اشتراک بگذارید.


حساب کاربری توییتر شما چند دلار می‌ارزد؟! 
سایت‌های زیادی وجود دارند که به شما نشون می‌دهند که وبلاگ یا سایت یا حساب توییتر و... شما چند دلار ارزش دارند، البته هر کدام از این سایت‌ها از الگوریتم خاص خودشان برای ارزیابی استفاده می‌کنند که باعث میشه نتایج هر کدام با دیگری فرق بکنه. این سایت یکی از این سایت‌هاست که ارزش حساب کاربری شما یا هر کس دیگه ای رو به دلار تخمین می‌زنه. شاید تو اوضاع آشفته بازار الان ارز براتون جالب باشه ببینید حساب توییتر شما چند دلار می‌ارزه؟!

آمارهایی در مورد حساب کاربری شما
در این سایت شما می‌تونید در قالب نمودارهای روزانه، هفتگی، یک ماهه و سه ماهه رشد یا کاهش تعداد کسانی که حساب کاربری آن‌ها را دنبال می‌کنید، دنبال‌کنندگان و توییت‌هاتون اطلاعاتی کسب کنید و با فرد دیگری مقایسه کنید. البته این سایت می‌تونه اطلاعات بیشتری در مورد حساب‌تان هم بدهد که برای این منظور باید پول پرداخت کنید. در زیر نمونه‌ای از نمودار تعداد توییت‌های من در یک ماه اخیر رو می‌تونید بینید:


همه چیز درباره‌ی دنبال کنندگان شما
به کمک این سایت شما می‌تونید بعد از اینکه با حساب کاربری توییترتون واردش شدید با استفاده از ستون سمت چپ صفحه، اطلاعاتی در مورد دنبال‌کنندگان‌تان از جمله اینکه اخیراً چه کسانی شما رو دنبال کردند، چه کسانی از دنبال کردن شما منصرف شده‌اند (به اصطلاح شما رو unfollow کرده‌اند)، شما چه کسانی از دنبال کننده‌هاتون رو دنبال نکرده‌اید و از این دست اطلاعات. سایت خوبیه و در این زمینه ها اطلاعات کاملی در مورد حساب کاربری توییترتون می‌ده، اما فراموش نکنید که زیاد در این مورد حساسیت و وسواس به خرج ندید، چرا که توییتر محلی هست برای لذت بردن از توییت‌های دیگران و به اشتراک گذاشتن لحظات زندگی با دیگران، نه محلی برای مسابقه دادن در مورد تعداد دنبال کنندگان و تعداد توییت ها و مسائلی از این دست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر